lemonwheels

Alla inlägg under oktober 2009

Av David Blablabla - 29 oktober 2009 20:43

Detta är då mitt första inlägg här på bloggen! :D Ska bli spännande att så om jag lyckas hålla den updaterad!

Tja, vad ska man skriva? Jag ska snart åka på ett konvent (manga och Tv-spels mässa) vid namn Whatevercon(02)! Ska bli riktigt roligt :)

Jag var på Whatevercon01 också tidigare iår :0 Det var jätte roligt och mysig där! Längtar efter alla mysiga personer~

Såklart ska man cosplaya också! Min "main" cosplay lär bli Halloween Tobi ^^ (Cosplay= costume play. man klär it sig till tx en manga figur...GOOGEL IT! XD)

Såklart tar man med sig hela gänget också! Har hört att det ska vara en halloween bal! Jag längtar! Fick en krona idag av en kompis, den är gjort utav ståltråd :D Då ska jag lungt vara prinsessan på balen~ haha!

Borde börja packa nu :/ ska ha med ganska mycket men jag hittar ju inget!!! >__<!! Sedan ska man ducha ockå och efter det borde jag sova. Upp tidigt imorgon så jag hinner med tåget!

Imorgon är det även begravning av en kille som dog för några dagar sedan...Han stog nära familjen och var bara 20...inte roligt när sådant händer. Han var värkerligen en snäll kille...


Jag känner en väldigt äcklig lukt från köket! rök lär det vara för det svider i ögonen >__< eller så är det något här uppe...uggg! Får väll hoppas bara att det inte är maten för jag är hungrig!!


Tenkta ladda up en bild från förra Whatevercon men jag förstår mig inte på detta ennu så det får vänta xD

W-con02 blir iaf mitt 4 konvent~ hoho



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


The Lemon with wheels

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bästa spelet?
 Pokémon
 Metal Gear Solid
 Disgaea
 KoF
 Tekken
 Sonic
 Final Fantasy
 Fable
 Splinter Cell
 WoW
 Kingdom hearts
 SSBB
 Super Mario
 Zelda
 Tetris
 DoA
 Devil may cry
 Baroque
 Halo
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards