lemonwheels

Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Ångest

Av David Blablabla - 30 april 2010 13:24

Jag vet att jag inte skrivigt på ett tag men jag har helt enkelt haft lust för det...Har inte haft lust för någonting alls.

Jag har gjort tester med nån gubbe som slutade med att min personlighet döptes till Aspergers...mmhm, mysigt.

Jag har för ett tag sedan varit på Uppcon10 vilket var grymt roligt, träffade några nya och gammla vänner vilket uppskattades/behövdes.

Just nu känns det mästa bara mörkt, jag hatar känslan av att känna mig värdelös, idiotisk och icke levande. Men mina vänner lyser upp världen för mig vilket får mig att fortsätta. Särskilt de 2 viktigaste i världen för mig. Ni gör mig lycklig nog att fortsätta le.

Om någon undrar just VARFÖR jag mår som jag gör just nu så är det många olika anledningar.

I måndags lyssnade jag då några kompisar pratade om allt mellan himmel och jord. Jag förflyttades till en annan plats då och började tänka tillbaka, jag vet att jag inte borde göra det för mitt humör slutar alltid på samma sätt då. Till och med lite värre nu.

Sedan så är jag livrädd för att mista den jag älskar mäst. Jag vet att jag är otroligt dålig på att visa känslor och att jag bryr mig om dem som står mig nära.

Sedan så blir jag så lätt avundsjuk för små saker. Jag blir arg,ledssen, sårad...men jag håller allt inne. Det var därför det slutade med att jag bröt ihop i måndags. Det blev för mycket som jag inte kunde hantera.

Gammla vanor bryts upp igen, det förflutna kommer tillbaka som smärtsamma blixtar och jag vill bara dö.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Blablabla - 7 november 2011 18:04

oj då.  Idag. Just idag hände det lite grejer ska ni veta.  Kom hem till min första binder som jag har på mig nu, och efter ett tag gick jag och prata med nån snubbe. Kurator. Han var väll la bra. Svårt att höra vad han säger dock och vissa fråge...

Av David Blablabla - 31 oktober 2011 17:32

Börjar med att säga till alla att ha en sjudundradens (är det ens ett ord..?) bra halloween. Skulle själv ha gått på halloween idag hade jag planerat men ne. Fick se att det inte blev så :/ oh well...  Nu till ämnet.. Har lite funderingar på att kan...

Av David Blablabla - 27 oktober 2011 10:34

Asså..Skulle lika gärna kunna göra detta till min transblogg. Vill aldrig skriva om annat :B  Så, vad har hänt? SKIT JEAVLA MYCKET HAR HÄNT! Faktist. Löjligt mycket. Helight bajs. Som jag skrev i inlägget innan så mådde jag piss. Sjukt mycket pis...

Av David Blablabla - 25 augusti 2011 22:53

Den här bloggen tycks bli en "hej jag vill skriva av mig blogg". Sådant är nice, right? Så, fått en ny data men det ska vi inte prata om nu. Saken idag är att jag känner mig som en jäkla sopa. Tog en timme tidigare ledigt från jobbet för att gå t...

Av David Blablabla - 8 augusti 2011 20:19

Nu är det ju så att nog inga läser min blogg då jag aldrig skriver (fail I know) men om det nu är så att någon ser detta så skulle jag vilja ha lite hjälp... Under ca ett års tid så har jag gått under namned David på internet och så då jag värklige...

Presentation


The Lemon with wheels

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bästa spelet?
 Pokémon
 Metal Gear Solid
 Disgaea
 KoF
 Tekken
 Sonic
 Final Fantasy
 Fable
 Splinter Cell
 WoW
 Kingdom hearts
 SSBB
 Super Mario
 Zelda
 Tetris
 DoA
 Devil may cry
 Baroque
 Halo
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards