lemonwheels

Alla inlägg under februari 2010

Av David Blablabla - 21 februari 2010 15:27

Om ni som inte vet om det och undrar varför jag skrev att jag var så glad i förra inlägget så här kommer anledningen...*dramatiskt ljud* Fick flickvän då <333 :D världens finaste också <3.

Så nu vet ni x3


Annars så ....tja! inget mer antar jag.

Vi ska, om banken låter oss. Köpa nytt hus, inge lägenghet alldså. Om det blir så får jag ha källaren som rum (y) mega nice. Får även nyckel!!! 8D

Dock är huset litet och i dåligt skick men endå! 


....AGH! Längtar något otroligt tills måndag DX

Men det blir värt längtan x3 <333 För då får jag träffa och krama Hidis <33


  


Av David Blablabla - 20 februari 2010 01:11

Det var länge sedan jag var såhär glad.

Kan inte minnas sist jag var såhär glad.

Har jag någonsin varit såhär glad?




  

Av David Blablabla - 18 februari 2010 00:37

Tänkte skriva om vad jag gjort idag, då jag märkte att det blivigt imorgon redan så jag skriver nog lite om igår ist :D 


Så ja! Igår så hade man kemi prov på kolväte! ...inte pluggat som vanligt men tyckte det var bäst att råplugga ca 10min innan vi började...lärde mig allt och lär få minst G ... Jag är mycket förvånad!

Mådde illa igår också .__. åt inget på skolan, hade ingen aptit alls och tur var väll det för det var äcklig mat! (och ja jag vet det utan att smaka)


Efter skolan satte man sig på bibblan och läste mangas man redan läst några gånger (y) Tills Bea och Einar (Pernilla) kom! Vi gick runt och leta present åt en kompis till Bea som fyller år idag :D juss juss. Det var roligt!

Och idag efter skolan ska man troligen byta mellan DV och nå Jazz xD ska ju bli...spännande...om jag orkar så att säga.


Jag vet inte om jag är depp eller glad just nu... :< seriöst...jag vet inte!


Sena semlor fick vi efter maten idag också! sammtidigt som vi titta på den underbara filmen "cloudy, with a chanse of meetballs" ...om jag nu stava rätt (har sätt filmen kanse 3-4 ggr redan men endå!)


Och söderhamn (staden jag bor i) har blivigt känd över halva europa! och det sprider sig. Varför? För att till och med älgarna tar livet av sig här! XD Om ni inte har läst om det så gör det! haha

Och det var en skenande häst idag ist! Vad blir det härnäst? Får man hållakoll på sin hund så det inte kommer nya rubriker i tidningarna? " Liten lurvboll löper amok i söderhamn! "

Cloudy with a chanse of älgar! >8D


Ps. Det är svårt att läsa om första och särskilt andra världskriget i skolan om man sätt Hetalia...sitter bara och små garvar innombords :<

Tur är väll det att man troligen lär kunna proven om det seb! :D blir att råplugga böcker  Hetalia avsnitt!




Av David Blablabla - 16 februari 2010 19:54

Tjena tjena! Jag är inte oaktiv när det gäller att blogga! nä såklart inte! ...elr ok då, men ni gillar det!

Ja, finns det något mer "intressant" man kan skriva om tro?

Cosplayen går segt vilket gör mig sad face och nervös. Vet inte om jag kommer ha råd för allt...så mycket som ska köpas denhär månaden >_< *dör*

Vad jag behöver är då:


Blond peruk

Blå peruk

Randig tröja

lila bälte

Tiara

2st vita bälten


...tror jag har till rästen av grejerna....

Sedan så ska jag ha pengar till resterande dagar denhär månaden...och hällst lite av nästa med... 500 ska jag leva på för det..sedan måste man hitta allt också >-< bra blå peruk och lila/brunt bälte tycks vara OMÖJLIGA att hitta :C


Sedan måste jag sy en massa med X__X elr ok...det är inte så mycket kvar nu men endå... *klagaklaga*


MEEEEEEN!! Det är mina egna problem som jag själv orsakat!


Igår trodde jag nästan att jag bröt benet eller något också, why? jo ni förstår, efter en kort stunds sittande på golvet så ville jag resa mig upp men han inte ställa mig upp innan jag hör mitt ben tok knaka (inget vanligt knak) kändes skumt i benet och snabbt rammla omkull. Bea fick hjälpa mig dra ut benet så jag kunde resa mig upp xD ...det värker fortfarande och kan inte riktigt dra ihop det, men tror det bara är sträckt...I hope :<


Sedan så vill jag bara tacka mina vänner något enormt för deras stöd när det gäller allt det om transsexuella och sådant. Man kan inte få bättre vänner <3 Ni är mitt allt!


  


(brist på bilder kay'? :C )

Av David Blablabla - 1 februari 2010 23:59


Because I'm a girl.


~Translation (English)~
I just can't understand the ways
Of all the men and their mistakes
You give them all your heart
And then they rip it all away

You told me how much you loved me
And how our love was meant to be
And I believed in you
I thought that you would set me free

(REFRAIN):
You should've just told me the truth
That I wasn't the girl for you
Still, I didn't have a clue
So my heart depended on you, whoa

(CHORUS):
Although I'll say I hate you now
Though I'll shout and curse you out
I'll always have love for you
Because I am a girl

Been told a man will leave you cold
Get sick of you and bored
I know that it's no lie
I gave my all, still I just cry

Never again will I be fooled
To give my all when nothing's true
I won't be played again
But I will fall in love again

(REFRAIN)

(CHORUS)

I loved you so
Now you leave me in the cold
How could this be
I thought that you'd only love me

Into the night
I will pray that you're alright
You hurt me so
I just can't let you go

You took advantage of my willingness
To do anything for love
Now I'm the only one in pain
Will you please take it all away

Never thought being born a girl
How I can love you and be burned
And now I will build a wall
To never get torn again

Av David Blablabla - 1 februari 2010 23:24

Ja, vad nu?

Dagen gick ganska så fort vilket jag är extremt glad över!

Jag hade även det roligt på DV (drömvärkstaden i söderhamn) men när jag väl kom hem så blev jag plötsligt så otroligt depp... Jag vet inte riktigt varför, jag har blivigt depp väldigt ofta nu för tiden, men om jag blir det bland folk så gömmer jag det gärna och fortsätter spela glad, det funkan antar jag men det känns så jobbigt... Jag får den känslan oftare och oftare nu för tiden... Att jag blir ultra depp och att jag får världens ångest över små saker.

Jag var ofta depp i 7an men lyckades ta mig ifrån det genom att helt enkelt lura hjärnan att man är lycklig. Som min mamma sagt, om man fortsätter att le kommer man kunna lura sig själv en vacker dag att man är glad. Men nu är jag rädd att jag håller på att återgå till vem jag en gång var...

MEN NOG OM DET!

TA EN ENHÖRNING I SVANSEN OCH SPY UT NÅGRA REGNBÅGAR FÖR HÄR SKA DET ...sovas? ah, jag vet inte.


Måste städa i morgon också för annars slänger mamo alla saker på golvet...hon har gjort det förut och vill inte få dom minnena uppstoppade i nynnan :C


  

Mitt peruk huvud! :D med en icke färdigstylad L peruk!!

oyeah!




Presentation


The Lemon with wheels

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bästa spelet?
 Pokémon
 Metal Gear Solid
 Disgaea
 KoF
 Tekken
 Sonic
 Final Fantasy
 Fable
 Splinter Cell
 WoW
 Kingdom hearts
 SSBB
 Super Mario
 Zelda
 Tetris
 DoA
 Devil may cry
 Baroque
 Halo
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards