lemonwheels

Alla inlägg under augusti 2011

Av David Blablabla - 25 augusti 2011 22:53

Den här bloggen tycks bli en "hej jag vill skriva av mig blogg". Sådant är nice, right?

Så, fått en ny data men det ska vi inte prata om nu.

Saken idag är att jag känner mig som en jäkla sopa. Tog en timme tidigare ledigt från jobbet för att gå till ungdomsmottagningen men när jag väl kom dit så satt jag bara utanför och våga inte gå in... Mes som jag är. 

Men vafan, gick dit för att berätta om min trans' men jag blev helt skakis så fort jag stod nära dörren...satt där ute i en timme innan jag besviket gick hem. 

det känns som om alla lyckas med livet nu men jag står kvar. Avundsjukan tar kål på mig och allt är bara förjäkligt. 

Vill vara ensam, bara sitta på mitt rum och dö ut utan kontakt med någon annan...

Men så blir det inte. 

Jäkla skit. 

Av David Blablabla - 8 augusti 2011 20:19

Nu är det ju så att nog inga läser min blogg då jag aldrig skriver (fail I know) men om det nu är så att någon ser detta så skulle jag vilja ha lite hjälp...

Under ca ett års tid så har jag gått under namned David på internet och så då jag värkligen inte vill gå under mitt födelsenamn. Jag hoppas ju att under en snar frammtid kanske kunna byta mitt namn så det även är det jag vill i papprena. 

Nu till saken. David är ju valt efter Solid Snake då hans riktiga namn är David och jag är ett riktigt Solid Snake fan. Det var ju mäst som ett smeknamn men jag har börjat använda det när jag träffar nya människor. Dock så känner jag inte mycket sammband med namnet. Jag känner mig inte som en David. Även fast jag tycker om namnet så är det något som inte känns rätt i det. 

Sammtidigt så tänker jag mig ofta namnet Felix. Jag känner mig en Felix. Tycker det sitter bra på mig. Men det känns lite konstigt att tänka mig en gammling med det namnet (ta inte illa upp alla Felix där ute!) 

Jag gillar även meningen mer. 

David betyder älskad har jag läst. Det är okej, I guess men rätt plant.

Felix har jag dock läst ska betyda glad och att ha lycka. Glädjen känner jag skulle komma om folk såg mig som kille, och jag har rätt ofta tur :D 


Borde jag byta? Blir lite svårt att få folk som känner mig som David att se mig som en Felix kanske men värt ett försök? 

Ge gärna förslag om ni har något annat namn som skulle passa! 


50 poäng till dig som läst.

Presentation


The Lemon with wheels

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bästa spelet?
 Pokémon
 Metal Gear Solid
 Disgaea
 KoF
 Tekken
 Sonic
 Final Fantasy
 Fable
 Splinter Cell
 WoW
 Kingdom hearts
 SSBB
 Super Mario
 Zelda
 Tetris
 DoA
 Devil may cry
 Baroque
 Halo
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards