lemonwheels

Alla inlägg under december 2009

Av David Blablabla - 22 december 2009 11:39

Bara för att fågelturken är min idol <3 :D


Av David Blablabla - 22 december 2009 11:25

Ennu en gång så har jag inte skrivit på ett tag! xD Men jag har varit för lat och haft lite små tajt med tiden.

Igår köpte jag NÄSTAN alla julklappar! Bara pappas kvar och den kan jag vänta med till efter jul då jag firar hoss min mor i år! :) (Vilket jag inte gillar :C Mycket mysigare hoss pappa även fast det är så jäkla ensammt här. Men WTF, ingen tomte hos mamma ju DD:< sist vi hade en tomte så var det jag .___.)

Köpte julklappar till mig själv också XD kunde inte motstå! Även om det gjort mig typ...pank!

Det blev 2 spel. Disgaea DS och något Yu-Gi-Oh! GB Advance spel <33 Ska spela när jag kommer till mamma, för jag har mitt DS där ;3;



Sedan så för några dagar sedan så lekte jag lite med min L cosplay! :D Fail dock. Vet inte om det är min cosplay tröja som krypt, jag blivigt längre eller att det är fel tröja <___<


Och snart kommer Farfar hit... oj nu ! D8 måste fixa miiiig baii!


  

Av David Blablabla - 12 december 2009 16:33

*gäsp* Vaknade sent idag.

När jag vaknat lagade jag snabb macaroner med lille syrran och sedan så har jag väll inte gjort så mycket mer.

Ska försöka städa rummet nu och sedan dusha så att mor min blir glad.

Så...ja, har nog inget mer att skriva. Ha't bra! Baii~bie!

Av David Blablabla - 11 december 2009 18:25

Snart är det jul!

Har ni hunnit köpa alla julklappar ennu?? Jag har inte det :C Har inte haft pengar, får dom den 20de!!

Jag har dock hunnit köpa klappar till:


Storebrorn (vikter att träna med)

Lillebror 1 (pokemon målarbok..vill också ha!)

Vår hund (leksak)


Dom jag har kvar är alldså...


Lille syster (Funderar på en filt?)

Lille bror 2 (något med spel...hm...pengar till X-box 360 kanse??)

Lille bror 3 (Han är omöjlig!...pengar kanse?)

Mamma (har tittat ut en bra bok)

Pappa (ingen aning)

Låssas pappa (...bok? vet seriöst inte)

Låssas mamma (??)

Bästisen (såg en jätte fin stol...dock stänger affären nån dag innan så kan bli svårt...)

kompisarna (vi ska ha julklapps byte! ...presentkort på bokia kanse?)

Katterna (...kanse...)

Dom kompisarna som inte är med på julklapps byte (...täckning kanse...lär inte ha mycket pengar över)


Min tomteluva är cool!

  



Av David Blablabla - 11 december 2009 18:03

Tjena! jag vet att jag inte har gjort något nytt inlägg på ett bra tag men fail som jag är så glömde jag bort mitt lösenord och orkade inte fixa problemet!

Men nu hoppas jag att det ska vara lätt att komma ihåg.

Konventet gick jätte bra (: Det var ninjas VS pirater (jag var ninja)

Dock kunde det vara lite tråkigt ibland men så kan det vara! :D

På balen var det trångt, varmt och dålig musik dock :C men det hindrade inte mig från att dansa!

Min cosplay var rolig att springa runt i men också väldigt jobbigt varav bindningen gjorde det svårt att andas, min badmössa jag har under peruken sitter hårt och min mask hade jag ju över ena ögat i alla de 3 dagarna! >__< nej usha för att inte kunna se.

Sedan trodde alla att jag var en skumm Halloween Sora! xD haha...D:


Mitt nästa konvent ska bli Uppcon10 som är sverges största anime konvent! Som hålls i Uppsala. Det kommer vara andra gången som jag är på Uppcon.

Första gången var några dagar in på 2009 och nu är det slutet. Jag har snart med andra ord hållit på med konvent i ett år <3

Dock är det nästan ett halv år innan Uppcon10 </3 fast...man behöver mycket pengar till det så det käns endå som det är för lite tid! D:

På UC10 lär jag cosplaya James "Kojiro" Morgan från pokemon/Team rocket, L från Death note (har lovat några) och kanse en annan cosplay! Jag är inte säker på den 3dje cosplayen ennu...kan hända att det blir *dramatiskt ljud* Prince Belphegor från Katekyo Hitman Reborn!


Annars har väll inget särskilt hänt. Har varit hemma sjuk de senaste 3 dagarna och knappt ätit någonting :/ ugha!



Här kommer några bilder från Whatevercon02! :D


      

Presentation


The Lemon with wheels

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bästa spelet?
 Pokémon
 Metal Gear Solid
 Disgaea
 KoF
 Tekken
 Sonic
 Final Fantasy
 Fable
 Splinter Cell
 WoW
 Kingdom hearts
 SSBB
 Super Mario
 Zelda
 Tetris
 DoA
 Devil may cry
 Baroque
 Halo
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards