lemonwheels

Alla inlägg under september 2010

Av David Blablabla - 5 september 2010 23:53

Jomen hej va.

Mycket händer just nu. Gymnasie och skit. Men det skriver jag om någon annan gång. Nu ska jag nämligen skriva om transexuallitet igen. Eller snarare hur jag känner. Mitt senaste och första inlägg om det förendrade så jäkla mycket i mitt liv. Hur? Jo det visade sig att många utav mina vänner som jag känner IRL läste min blogg och särskilt just detdär. När jag fick reda på det så stoppades allt. Jag blev livrädd att de som står mig nära skulle gå undan. Men så blev det inte och jag kan inte beskriva min glädje över det. Men det är ennu många som inte läst bloggen. Jag fick till exempel berätta om det för min bästis personligen. Hon blev lite förvirrad med tog det bra vilket hjälpte mäst av allt. Mina föreldrar vet dock inte ännu. Bara bästisens mamma som är som min egen mamma men antar att det inte räknas ^^'

Jag berättar för mina päron när tiden känns mer inne för det. Det är ju ändå, tyvär, några år kvar innan jag kan börja göra de större förendringarna. Jag kan inte vänta... Jag vill inte ha denhär kroppen äns en dag till!

Men det känns som sagt otroligt mycket bättre nu när fler vet och man kan bete sig mer öppet. Fortfarande inte helt känns det som dock. Men det kommer väll. Hehe, och förra veckan så hade jag och min nya klass gympa. Och vi skulle göra någon skum lek som gick ut på att hällsa på någon med sitt namn och då byta namn med den osv. Men eftersom jag och älskling har samma namn så fick någon utav oss ta ett smeknamn ;) och det blev jag. Men ingen tycks ha tänkt att smeknamn inte måste vara nära ens riktiga namn så jag sa David. Ni skulle sätt hur förrvirrade mina klasskamrater var! XD

Men dom lär sig väll då det även står "David" på mitt skåp och allt :)

Men åter till det seriösa. Jag hoppas börja med min förvandling så fort jag har min ålder inne. Men...jag vet inte hur jag ska förklara för mina föreldrar när jag väl börjar...dom kommer ju se förendring förr eller senare. Både min pappa och mamma kan nog bli lite förrvirrande och rent av besvikna. Så jag undrar, om du som läser detta har någon erfarenhet av att berätta om något sådant stort för de vuxna,och hur gjorde du det? För mina föreldrar har nog inte äns smällt att jag dras till tjejer ennu ^^'


aja, här får ni en nice video att titta på tills vidare.

(Gray Fox och Solid Snake är så jeakla godsome att det inte går att förstå!!!)


Presentation


The Lemon with wheels

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bästa spelet?
 Pokémon
 Metal Gear Solid
 Disgaea
 KoF
 Tekken
 Sonic
 Final Fantasy
 Fable
 Splinter Cell
 WoW
 Kingdom hearts
 SSBB
 Super Mario
 Zelda
 Tetris
 DoA
 Devil may cry
 Baroque
 Halo
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards