lemonwheels

Alla inlägg under juli 2011

Tja

Av David Blablabla - 15 juli 2011 09:15

Jag är dum och söt för jag glömmer bort att jag har en blogg hela tiden :D mene..hej igen då! -palla blogg när man har bdb höhö- 

Jani...vad ska man skriva? Sommarlovet är i full gång. Ska snart börja sommarjobba och tjäna grymp mycket pengar! (För ca 12-10 tusen är mycket för en i min ålder! >:C ) Det ska bli nice. Ska köpa en ny BRA data så jag kan spela Perfect world och Amnesia! :D Sedan så..blir det lite nya kläder. Kallingar! Spara lite också. Sedan så kanske jag drar till London med Jack. Om inte det så ska jag glatt gå och införskaffa mig en PS3! Speeel~ 

..uhm, nog om pengar nu.

Såg sista Harry Potter filmen för nån dag sedan också :D It was greeeeaat!! 

och ehm.. Var på röda korset, köpte 5st serietidningar för 5kr (Fantomen, Nintendo och Spawn <3 ) Sammt lite coslay saker och jeans. Fick fylla en hel påse för små pengar! 

uhhmmhumm. Längtar smått tills man börjar skolan igen faktist. Detta för våran awesome'a klass och vissa lärare som är guld värda :D Dock så längtar jag även tills allt är slut. Då ska jag fasiken slå mig in på Gävle's serie högskola! Skiter i vad andra säger, det har alltid varit en dröm för mig så desu!!

Annars så har jag ritat mycket. Blivigt rätt känd på en sita som heter Temini :D Hänger lite med killarna Pocket_Arsenal och Akino. Vi är coola vettni! 

och uuhmm...cosplay går väll bra. Varit på konvent igen sen sist. Har några nya cosplays. A litte this and that you know.


Jag vill premunera på Otaku tidningen från USA :B hurr hurr durr durr mamma blir icke glad *sjunga*


Jordgubbar är goda.

Jag är 17år.

Vi har flyttat om ni inte vet det.

Vår hund är ful.

Hej.


   Awesome bild från uppcon!

Presentation


The Lemon with wheels

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bästa spelet?
 Pokémon
 Metal Gear Solid
 Disgaea
 KoF
 Tekken
 Sonic
 Final Fantasy
 Fable
 Splinter Cell
 WoW
 Kingdom hearts
 SSBB
 Super Mario
 Zelda
 Tetris
 DoA
 Devil may cry
 Baroque
 Halo
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards