lemonwheels

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av David Blablabla - 31 oktober 2011 17:32

Börjar med att säga till alla att ha en sjudundradens (är det ens ett ord..?) bra halloween. Skulle själv ha gått på halloween idag hade jag planerat men ne. Fick se att det inte blev så :/ oh well... 
Nu till ämnet.. Har lite funderingar på att kanske börja göra videos som förklarar olika ämnen inom trans på youtube. Att jag då tar upp sådant som dush, gå runt på stan, relationer m,m. För mycket av sådant som många ser som ensjälvklarhet är så grymt jäkla svårt för andra. Är någon intresserad? Isofall skulle jag dock behöva komma på en massa ämnen. Känn er fria att ge förslag så sådant som ni inte förstår. Är det tillräkligt stort/behöver ett stort svar så gör jag en video om det. Annars svarar jag ju självklart med text. 
Annars så är det väll rätt lungt. Känner mig som ett jedrans kräk men annars är det finnemang. Har ritat som en dåre på senaste ska ni veta. 
och jag klarar snart inte av att vänta längre på att bindern ska komma! Om den inte kommer imorgon så blir jag fan ledsen i ögat!

Presentation


The Lemon with wheels

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bästa spelet?
 Pokémon
 Metal Gear Solid
 Disgaea
 KoF
 Tekken
 Sonic
 Final Fantasy
 Fable
 Splinter Cell
 WoW
 Kingdom hearts
 SSBB
 Super Mario
 Zelda
 Tetris
 DoA
 Devil may cry
 Baroque
 Halo
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards